Gasztro Lizi

Főzni-sütni öröm ! :)

Egy pizzáról elnevezett hely csak a pizzáról lehet híres?!?!

2018. február 17. 18:00 - nagyeliza

Sziasztok! :) 

Üdvözöllek újra a blogon. Ebben a bejegyzésben a szegediek EGYIK kedvenc pizzázó helyét veszem górcső alá. Ami nem más mint a Pizza Futár. És azért írom hangsúlyozva  az egyiket, mert szerintem mindenkinek több kedvence is van . 

Kezdenék ott, hogy ez a bejegyzés nem szponzorált tartalom. Összesen 3 alkalmat, fogok összesíteni amikor  ott ettem, vagy a párommal vagy a barátnőmmel. 

Elöször is kezdjük ott, hogyha még nem voltatok a Futárban , helyileg a Budapesti krt. 37 szám alatt található meg. Parkolási lehetőség ingyenesen van és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető . Kivülről nagyon diszkért ,ízléses, üveg kirakatos, nyáron kiülős rész is van. 

A benti design is nagyon menő, hangulatos. Külön kiemelném a Valentin napi dekoruk, nagyon jó! :) Azért hatalmas piros pont. Tisztaság és rendezettség van. Ha jól láttam több mosdó is el van helyezve az üzleten belül. 

A kiszolgálás gyors és nagyon kedvesek. Segítőkészek és figyelmesek, egyértelműen vendégközpontúak a pincérek.

Na de kezdjük az első alkalommal ebben az évben amikor ide esett a vacsorázásunk helye. 

Január 19. Egy pénteki nap . Természetesen foglaltunk helyet és milyen jól tettük. (!!!!!!) Az én választásom egy sajtkrémes  alapú pizza volt ami ha jól emlékszem a Belga névre hallgat, míg a páromnak a pizza nevére már sajnos nem emlékszem, de volt rajta szalámi, sajt, kukorica + kért mellé szezám szorású -sajttal töltött szélt. De, hogy legyen valami zöld és egészséges a vacsoránkban, rendeltünk közösen egy sokmagvas salátát is. Csatolok képet is róluk.

Íme az ételek. Nagyon finomak  voltak. Jól elvoltak az ízek találva, meleg volt, és nagyjából telt háznál 3 ételre vártunk 20 percet. 

img_5658_2.jpg

img_5659_2.jpg

Összességében elégedettek voltunk ezzel az alkalommal , amit a Futárnál töltöttünk. 

-Kiszolgálás : 10/10

-Étel/ital: 10/9

-Tálalás. 10/9

Második alkalom. Február 14. Valentin nap.

Ez már egy szerdai napra esett, de nyilván mint mindig asztal foglalással kezdtem az ezt megelöző napon.

Nem akartam újra pizzát enni, így kikértem a pincér véleményét. Az aquilon gnocchira esett a nagy választásom. Tudni kell , hogy 1000 éve megakarom a gnocchit kostólni, de sajnos Olaszországban is elmaradt ez a tervem, na mondom majd itt. Hát sajnos nem olyan volt mint amilyenre számítottam :( Nemtudom milyen máshol, de nekem egy egyszerű galuskának hatott ami benne van egy mártásban vagy szószban. És máshogy nézett ki a képen mint élőben. Ez nem feltétlenül az étterem hibája, lehet csak én gondoltam sokat erről az egyszerű ételről.  A párom Lyoni csirkemellet evett, ami viszont ízre jó volt.  A pincér természetesen kérdezte, hogy ízlett az általa ajánlott gnocchi de mikor mondtam neki, hogy nem az igazi , megértő volt és mondta , hogy akkor még próbálkoznak, hátha máskor is újra kostólnám. 

Íme az étlapon szereplő kép.

img_6304.jpg

És amit kaptam. 

img_6254.jpg

Kiszolgálás: 10/9

Étel: 10/7

Tálalás: 10/10

 

A legutóbbi alkalom pedig Február 16. ismét egy pénteki, nap. 

Nemvoltak sokan, gyorsan meg volt az ital felvétel, majd az ételé is. Most se pizzát ettem ... így utóbb belegondolva kár.. 

Mert a gyros tál sajnos  nemigazán  nyerte el a tetszésemet. A rizs sótlan volt és ropogós, a husiban is voltak porcok ami nyilván előfordul egy comb filénél. A barátnőm egy gyros tortillát evett. Hát nem kostóltam az övét, de nekem nem volt annyira szimpatikus. 

Csatolnám is a képeket:

img_6287.JPG

img_6290.JPG

Kiszolgálás: 10/10

Étel: 10/6

Tálalás: 10/7

Végül, de nem utolsó sorban, számomra ez az étterem erős pizzában, de a többi étel nem igazán lett a szivem csücske. Ennek ellenére hatalmas pacsi a picéreknek, a szakácsnak, az egész helynek. Máskor is megyünk majd, vagy rendelünk de valószinüleg maradunk a pizzáknál. :) 

Köszi, ha elolvastad és dobtál rá akár egy lájkot, akár egy megosztást ! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroliziszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr513676466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása