Gasztro Lizi

Főzni-sütni öröm ! :)

Random vacsora

2018. április 05. 16:00 - nagyeliza

Szaisztok! 

Most egy újabb étterem kritikás blogbejegyzés fog következni. Illetve, nem is kritika mivel, abból nem igazán van .

Szóval kezdjük az elején, ami szombat kora este volt , eldöntöttük a barátommal, hogy elmegyünk és végre kipróbáljuk a Monster Downtown-t. Leparkoltunk, majd bementünk, oda mentem a pulthoz, van-e a szabad asztaluk 2 főre. Közölték ott(!!!!) ( se egy Facebook kiírás, vagy bármi) , hogy nekik most zártkörű rendezvényük van. Nagy döbbenettel, konstatáltuk , hogy akkor gyorsan  kell valam másik helyet keresni, mert nem akartunk Mc Donaldsban enni.  

Úgyhogy, eleve egy ideje már nézegettem Serpenyővirtuóz blogján,(majd linkelem oldalt)  a Smokehouse Infernot, de nem gondoltam, volna, hogy pont, ma eszünk ott Felhívtam őket 20:00 óra körül,hogy tudnánk- e menne.Mondták persze nyitva vannak még. Nagyon szimpatikus maga a hely atmoszférája, jó a berendezés, csak a parkolás nehézkés. 

A személyzet is figyelmes, kedves. Mindketten házi limonádét ittunk, és viszonylag hamar az éltelt is sikerült kiválasztani.  

Én gondoltam mivel aznap nem ettem valami sokat, bevállalok egy hamburgert ( de így is barátom ette meg a 1/4-ét) .

Egy sima alap hamburgert választottam( Fifty -fifty burger 1990.-)  , amihez járt fűszeres burgonya, coleslaw és uborkasaláta is. 

Nagyon finom volt, levoltam döbbenve, hogy életem eddigi legjobb hamburgerét ehetem itt. A hús fűszerezése isteni volt, a szószról, és a buciról nemis beszélve. 

29546932_1575819255805988_1814683139_n.jpg

Mi biztos visszafogunk még térni ide  hamburgert enni. 

Na de most jöjjön, a barátom fogása , ami már olvasva is jól hangzott. BBQ sült oldalas... 

Nem szereti a csontos húst, és megkérdeztük, hogy ebbe benne hagyják- e a csontot a pincér azt mondta igen. De mikor kihozta meglepetésünkre, egy csont nélküli husival találtuk szembe magunkat.Ami figyelemre méltó volt szerintntem. Járt hozzá friss(!!!!!!) ananász, coleslaw , krumpli, és lilahagyma saláta. Csatolok képet róla. 29663962_1676467032429545_1786079995_n.jpg

Szóval összeségében, iszonyatosan nagy kellemes meglepés okozott ez a kis étterem . 

Hangulat: 10/10
Étel: 10/10
Tálalás: 10/10
Felszolgálás, gyorsaság: 10/ 9 

Ha tetszett a beegyzés nyomj egy Tetsziket a facebookon, és kövess Instagramon. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroliziszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr7513780880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása